Jaha, da var man skadad

Ja , rubriken sager ju ganska mycket men vad som har hant ar att jag just nu gar med tejpat lillfinger och ringfinger da mitt lillfinger ar stukat. FAN VAD ONT DET GOR ! Sa vad var det da som hande ?
   Jo, jag skulle torka av bankarna i koket igar och jag ar alltid stressad nar jag gor det (tror det ar en arbetsskada fran mitt gamla jobb) sa skulle jag torka runt diskhon och jag gor det med sadan fart att jag rakar smalla till lillfingret i kanten samtidigt som det vrider sig bort fran resten av handen. AJ VAD DET GJORDE ONT ! Det roliga vad ocksa att det ar hoger hand (det ar omojligt att satta pa sig en vanlig bh utan hjalp. Vad ar en pojkvan nar man behover honom?! kor pa bikinitopp sa lange)

Nej jag haller pa att improvisera fram en tigerkaka for tillfallet. Matilda och JOsefine kommer over pa fika och jag maste forsoka duscha innan de.. WISH ME LUCK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0