Mandag

Hej !
Idag har varit en bra dag maste jag saga. Det enda som har varit trakigt var att saga hej da till Matilda som aker hem till Sverige over Julen; trakigt.
Jag jobbade till 12 sen skypade jag med mamma och sen sa akte jag fort som bara den till Josefine for lite eftermiddagsfika, mys :) Det slutade med att vi satt och kollade pa massa gamla barnprograms intron pa iphonsen.
Efter det sa akte jag runt till diverse affarer. Forsta stoppet blev Target dar jag kopte tva nya sport bhar, strumpor, tofflor (HUR SKONA SOM HELST), ett lego set till Bradley. Sen drog jag vidare mot Home Goods och dar kopte jag En rosa jattefin ram till Ariella dar jag ska satta in ett kort pa henne och mig och sen en rosa gosedjursgris. Sen akte jag forbi AMC (biograf) och kopte ett presentkort till mina vardforaldrar.
Har bara spenderat tid med min vardfamilj nu pa kvallen (forutom min vardpappa) och nu ska jag vanta pa att sista maskinen blir klar sen ska jag ga ner och lagga mig pa sangen och bara vila, ar hur trott som helst ! :D
Imorgon borjar Hanukkah ocksa och haller pa 8 dagar framover..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0