Missforstand

Okej, angaende det forra inlagget.
Det ar absolut inte sa att jag inte har det bra i min vardfamilj eller att jag hatar dem. Men nar man har varit har sa pass lange som jag har varit sa ar det klart att man borjar reta sig pa smasaker som man annars inte har tankt sa mkt pa.
Denna vecka sa har de nastan alltid varit 30 min sena hem (har hant flera ggr forut ocksa). For mig kan det vara valdigt irriterande om jag har bestamt ngt med mina vanner for det resulterar i att jag blir sen; jag hatar att vara sen. Jag tror ocksa att det ar en kulturskillnad nar det kommer till tiden. Har spelar det inte sa stor roll men i Sverige sa anses det ju som valigt respektost mot den andra personen att vara sen. Jag tycker att det ar jatteirriterande for jag tkr att det ar sa respektlost att leka med nagon annans tid pa det sattet.
Men eftersom de ar sa petiga med mina timmar sa har jag denna vecka skrivit upp exakt hur manga timmar och minuter jag har jobbat sa nu kommer jag bara jobba en timme imorgon . Jatteskont :) Imorgon ska jag, JOsefine och Matilda baka lussebullar ocksa.. mums !
Blir val att jag umgas med dem idag med :) Vi pratade om det igar. Det ar inte ens att man tanker pa vad de andra ska gora man bara antar nufortiden att man ska umgas med dem. haha. Vad ska jag gora utan dem nar jag kommer hem till sverige ?!?!?!
Men men, nu ska jag gora ngt !
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0