Perspektiv

Nar jag var hemma i Sverige innan jag borjade mitt aventyr har i USA sa var jag sa otroligt less pa Sverige, Uppsala och mitt liv i allmanhet. Jag trodde att allt skulle andras nar jag kom hit och att man skulle leva the american dream som man har sett pa film. Jag alskar USA otroligt mycket och det ar ett underbart land som jag kommer forsoka atervanda till manga ggr i mitt liv. MEN, man har borjat sett pa sitt liv hemma i sverige ur ett helt annat perspektiv och insett att man nog inte hade det sa daligt anda.
Jag hade underbara vanner och familj. Jag hade ett jobb dar jag trivdes. Jag bodde i en vacker stad. Jag hade pengar som jag kunde spendera HAHA. Jag kunde ga ut och ta ett glas vin eller ga och kopa om jag kande for det.
Jag skulle kunna fortsatta men ni forstar vad jag menar. Men grejjen ar att om jag inte hade akt hit sa hade jag aldrig borjat uppskatta sitt liv hemma. Da hade jag aldrig vetat att Sveerige ar ett valdigt bra stalle och bo pa. Om jag inte hade akt hit sa hade jag bara gatt runt hemma och undrat om det finns ngt battre stalle. Men en sak har jag insett. Man kan inte ga runt har i livet och tro att sitt liv kommer att borja nar man gjort vissa saker osv. Livet ar nu, ta vara pa det for man vet aldrig nar det kan ta slut.
Men men, Idag ar det skype med mamma, sen ska jag aka och gymma puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0