Förlåt!

Förlåt att jag inte skrivit på länge men har varit upptagen med jobb den senaste veckan. igår när jag då bestämde mig för att skriva ett inlägg så kom jag inte längre än till startsidan på blogg.se tills ja ser ett recept på hallonmacaroons. Efter att ha läst igenom receptet så hade jag glömt vad det var jag skulle göra , haha.

Iallafall igår var det sista dagen på jobbet och det var lite tråkigt att säga hejdå till alla, men kändes också skönt att nu ha två veckor att bara förbereda sig, träffa vänner och vila upp sig inför det största äventyret i mitt unga liv.

På ons är det dags att åka till Ambassaden för att fixa visum och jag ska ner på stan idag och leta ställe där jag kan ta ett foto på mig själv. Förövrigt så har jag inte så mycket mer att uppdatera om hela Au Pair grejjen. Har mailat med familjen senaste veckan och det gör att jag bara vill åka nu nu nu !

Min värdmamma vill att jag ska ta kort på mitt liv i uppsala, platser, gator, favoritställen, affärer, mat, vänner etc. etc. Känns som ett heldagsarbete. Men jag ska göra det såklart :)

Skriver mer snart igen

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är lite avis må jag säga.

Sen att jag inte skulle våga åka är en annan femma! haha :D

2011-03-12 @ 10:56:07
URL: http://jennifercarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0