God Gave Me You

Vaknade upp till Blake Shelton's låt God gave me you imorse och började genast att tänka på mamma.

Mamma, jag älskar dig så otroligt mycket. Du är
den starkaste människan jag känner och jag är så otroligt tacksam för allt du har gjort. Man kan komma till dig med precis vad som helst och man vet att man alltid kommer att få kloka råd av dig. Jag älskar att vi har en sån stark relation du&jag. Jag saknar dig så otroligt mycket
och jag längtar tills jag ser dig stå
där
på Arlanda och jag får krama
om dig igen efter ett
år. Jag älskar dig och jag kommer alltid att
älska , respektera, dig och alltid försöka vara den dotter du förtjänar. Om jag blir
hälften sv den godhjärtade
människan du är idag så vet jag att jag har lyckats här i livet. Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: hannah

Gud vad fint skrivet Johanna. <3

2011-11-29 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0