Jag saknar dig mindre och mindre

P M S !

började halv nio som vanligt imorse och redan klockan 11 kändes det
som jag skulle bryta ihop. Jag blir alltid så jävla depp
när kag har pms.. fuck! Blev inte
bättre när Matilda ringer gråtandes till mig. Tänker inte gå in på detaljer men tycker så synd om henne. Hoppas hon inser tr hon är värd så mycket bättre och att hon kan se hur underbar och vacker hon är. Jag finns alltid här för henne.

Jag är så tacksam för att jag har josefine och matilda i mitt liv. vet inte vad jag skulle göra utan dem.

Ser fram emot att skypa med mamma imorgon och sen blir det en tripp till gymmet med Matilda imorgon också.

Nu ska jag fortsätta säsongspremiären av Kim & Kourtney take New York. DRAAAMA


Kommentarer
Postat av: matilda lindén

du är fantastisk. tack för allt!

2011-11-29 @ 04:18:49
URL: http://matildatoamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0